Kedves Olvasók! 

Fogadjátok szeretettel egyik olvasónk Csaba alkotásait, 
amivel úgy érzi segíthet másoknak is az úton! S.
feather detailed illustration


Negyedik sugallat.
Én vagyok. 
Sok a kétség bennem,én vagyok ?
Feljajdul a szívem,én vagyok ?
Keresem az utam,én vagyok ?
A tiszta fény mond hol van...én vagyok ?
Megváltónk majd eljön ?....Vagy Én vagyok ?
Erősödő energiák,felpörgetett frekvenciák.
Megértem a dolgom,szárnyaimat bontom!
Szeretetem meg nő...Ez már tényleg Én vagyok!!
Én vagyok a szeretet,én vagyok az egység.
Eljövendő létemben a hitbéli segítség.
Megleltem minden kérdésemre a választ.
Felfedeztem a legerősebb támaszt.
Beengedtem az energiát.
Felfedeztem Isten fiát!
Már tudom ki az.
ÉN VAGYOK!!!

Ötödik sugallat.
Isten üzenete. Krisztus második eljövetele .
Drága gyermekem !
Az igazság tükre vagy, amiben maga Isten ragyog tökéletes fényben!
Hagyd hogy a Szent Egy,...békében ragyogjon rád,és azonosulj vele !
Engedd hogy ragyogjon !
Az egód nem gátolhatja meg, hogy az Isteni szeretet,az Egy fénye
rád ragyogjon és azonosulj vele !
De meggátolhat abban hogy rajtad keresztül ragyogjon !
Az egó az elkülönültség érzéséből származik !
És fenn maradása az elkülönültségbe, az egyediségedbe vetett
hited fenn tartásától függ !
Az egó az átmeneti létezés érzése, ami saját kezdetével
kezdődik, és saját elmúlásával végződik !
Azért mondja az egód hogy ez a mostani életed a te létezésed.
Mert ez az ő saját létezése!
Az egó ideiglenes én érzékelésével szemben, a Szent szellem.
Az Én állandóságát, a megingathatatlan örök lét tudását adja !
Saját Szent szellemeden kívül nincs hatalom, ami elég erős,
vagy érdemes lenne arra, hogy téged vezessen.
Ebben olyan erős és szabad vagy, mint Én !
És ez örökre így marad !
Aki ezt a kinyilatkoztatást, megérti és megtapasztalja.
Nem tud többé azonosulni az egóval !
Krisztus első eljövetele, csupán szeretetbe hívásotok, tanításotok,
kezdete .
A második eljövetel, nem más mint az egó uralmának vége.
Amikor a Szent szellem átveszi az irányítást,életed felett.
Mert Krisztus elérte az elmédet, és meggyógyította azt.
Megtalálta benned, az Egyet - az Egységet,az örök világosságot !

2014 február 06.

 

Reklámok