Kedves Olvasók!

Csokorba szedtem a blogon szereplő és e-mailben elküldött élményeiteket, ill. hozzáfűztem Steve Beckow 2 olvasójának tapasztalatait. Nyitásként pedig fogadjátok szeretettel egy kedves Olvasó a Mindenségről alkotott gondolatait. Köszönet, hogy megosztottátok  tapasztalataitokat!

Szeretetfényes üdv,

Scarlett

Forrás: NASA

Forrás: NASA

Szeretet = Isten = Szeretet

Mint ismeretes, létezik a teljesen egységes, oszthatatlan Multiverzum, ahol a legalapvetőbb törvény az, hogy minden EGY.
Mivel a Multiverzumban minden, de minden SZERETET; az összes entitás, az összes olyan, ami – aki a Multiverzumban   létezik az mind- mind a SZERETET, persze a szeretet különböző frekvenciáin. Még az általunk  anyagnak nevezett része is a Multiverzumnak Szeretet, csak  nagyon alacsony frekvencián. Ami a Multiverzumban történik, az mind a Szeretet  akarata, irányítása alatt  történik. Ilyen módon tehát érthető, hogyha minden ami létezik szeretet, akkor  valóban minden Egy.
Ez a Multiverzum egysége. Ezért áll fönn az az igazság, hogy  ami csak létezik, minden él, hiszen mindennek van tudata , és minden kommunikál , hiszen minden Szeretet.
A Multiverzum egy másik alapvető törvénye, hogy minden Kozmoszbeli Létező létének a célja, értelme a spirituális  fejlődés, azaz egyre  magasabb tudatszinten , a Szeretet egyre magasabb  frekvenciáján rezegjen; amit úgy is mondhatnánk, hogy egyre nagyobb bölcsességben, és  egyre nagyobb boldogságban  létezzen.
Ebből persze az is következik, hogy a spirituális  fejlődésnek nincs  és nem is lehet  felső korlátja. Ugyanis ha lenne, azt előbb-utóbb  elérnék az entitások, ezáltal nem tudnának tovább fejlődni, így megszűnne a létük értelme, célja.
Tehát valóban nem lehet  felső korlátja a fejlődésnek! Ez alól Isten sem kivétel. Igaz, hogy Istenünk van a legeslegmagasabb  szinten, hozzánk képest – úgy mondják – a 13. tudatszinten; de mivel Istenünk is egyre magasabb szeretetbe fejlődik, és Ő is egyre bölcsebb lesz, Ő fölötte is végtelen sok tudatszintnek , spirituális dimenziónak  kell léteznie. Azaz a SZERETET  általunk fel sem fogható, fantasztikus  energiái, világai  léteznek!
A fejlődésnek egyik legalapvetőbb összetevője  persze a tanulás. Ettől válunk egyre bölcsebbé, tudatosabbá. A tanulnivalónak , ami az egyes entitásoknak a rendelkezésére áll, természetesen végtelen mennyiségűnek kell  lennie. Hiszen ha véges mennyiségű lenne , előbb – utóbb  megtanulnák az entitások és nem volna mit tanulni!
Tehát, csakis végtelen mennyiségű tanulnivalónak szabad lenni. Ebből a végtelen mennyiségű tanulnivalóból  akármennyit megtanulunk, nem marad kevesebb, hiszen a végtelenből  akármennyit is elveszünk, nem lesz kevesebb. Az entitásoknak tehát mindig akad bőven tanulni való.
Viszont, ha egy entitás tanulni – fejlődni akar,  nyilván csak úgy lehet, hogy van benne tudásvágy, tudományos kíváncsiság. Tud szívből, igazán  csodálkozni, érez meglepetéseket, tehát  igazi örömét leli a tanulásban.
Igazi lelki, szellemi örömöket érez, és ez is segíti az entitást, hogy léte igazi célját, értelmét megtalálja.
Ez által biztosítva  van az egész Multiverzumban a legfontosabb : a spirituális fejlődés.

***

Kedves Scarlett!

Szeretném  leírni az érzéseimet, de előtte kicsit  még másról.
A férjemmel együtt cukorbetegek vagyunk, és én kb. 3 hete már nem nagyon adok inzulint, és JÓL vagyok.
Azt hiszem, hogy a rezgésszám emelkedés segített, hogy jobban  legyek.
Igazából nem nagyon éreztem semmit 21-én, de a szívem-lelkem nagyon várta a történéseket.
Mi már valahogy december elején is azt éreztük, mintha nem is a 3 D-ben lennénk.
Olyan nagyon csendes, nyugodt és boldog állapot volt.  Viszont, ami  más volt mint eddig : nem volt karácsonyi érzésünk.  Eddig mindig már korán ( egy-két héttel előbb ) feldíszítettem a fát, és sütöttem-főztem.
Most valahogy nem volt ilyen.
Tegnap viszont egy oldalon azt olvastam, hogy nem is történt semmi, és maradtunk a 3 D-ben. Nagyon rosszul érintett, és bizony elkezdtem sírni.

Egyébként is sokszor elerednek a könnyeim, és elönt valami nagyon nagy szeretet érzés.
De tegnap kicsit elbizonytalanodtam.
Utána arra gondoltam, hogy a Teremtő Anya és Atya nem hagyhatják, hogy ez a világ így menjen tovább, mert akkor sajnos abba sokan belehalnak. Sokan – sokszor éhezünk, fázunk, nincs pénzünk kenyérre és gyógyszerre.
Hónapok óta imádkozunk a Teremtőhöz, hogy egy szebb és jobb jövőbe kerüljünk, hiszen tudom, hogy azért születtünk  a férjemmel mind a ketten most erre a világra, hogy a felemelkedést megérjük, és utána sokat tanulhassunk, spirituálisan még tovább fejlődjünk, mert ez a feladatunk.

A fény Áldása legyen Veled!   

Margit

***

Magatesz hozzászólása:

Kedves Fénytestvéreim!
Bennem nem volt csalódottság amiért nem történt kataklizmaszerű fordulat. Valahol belül erre a békés és síma átmenetet programoztam, megóvva a későn ébredőket és a lemaradókat. Most ez inkább boldogság, mintsem csalódás mert bízom abban, hogy többségük megmenthető. Az ünnepeknek köszönhetően a tenniakarás sem buzgott most bennem túl és maradjon is így az új év beiktatásáig.
Több kapaszkodót szerettem volna az új jelenünkre vonatkoztatva, de bízom benne, hogy az is megérkezik mindannyiunkhoz.
Legyen ez az aranykor kezdete az új év fordulójával azonos lendületben és éljük meg ezt a változást boldogságban, szeretetben és kiteljesedésben. Hála és köszönet! Áldás!

***

B. Krisztina hozzászólásából:

Voltak furcsa érzéseim, éreztem, 21.-én reggel, hogy valami mintha más lenne, a levegő is olyan más, tisztább volt, gyönyörű volt a napfelkelte is aznap.Olvastam a Hathoroktól, hogy 23.-ig érdemes használnunk az Athos meditációt, ezt sikerült megcsinálnom, és azt hiszem kívántam is(azon a napon állítólag nagyon erős teremtőerővel bírtunk, igaz azóta is), de belealudtam…Amit viszont tapasztalok, hogy az emberek mintha változnának, kedvesebbek, segítőkészebbek, mosolygósabbak.A pénztáros, a patikus mosolygott rám, pedig eddig ezt nem igazán tapasztaltam, a kamasz gyermekeim, mintha nyitottabbak, közvetlenebbek lennének, érzem, tudom, hogy történt egy univerzális tudatszint emelkedés…még akkor is érzem ezt, ha én kicsit többre vágytam…azt hittem a fizikai világban jelentősebb változások lesznek..Családunk minden tagja érezte az erős energiákat amik érkeztek hozzánk december végén, időnként álmosság, olykor kótyagosság volt ránk a jellemző.Bízom a változás erejében, és bízom abban, hogy ebben az évben egyre több ember fog ébredni, tudatosabban gondolkodni, cselekedni.Nagyon várom már az új világ fizikai világban való kiteljesedését!

***

Ella hozzászólásából:

Kérdezed, hogy miket tapasztaltunk a felemelkedéssel kapcsolatosan?Nekem volt egy 2 órás időkiesésem, ami után teljesen új embernek érzem magam, még teljesebb a lelki békém és a szeretet bennem.Látóként 23.-án reggel, arra ébredtem, hogy egy nagyon intelligens óriás lény gyönyörködik bennem, aki mellett én olyan pici vagyok, mint egy gyöngyszem.A szeme smaragd színben ragyogott és olyan szeretetet sugárzott, amilyenben előtte csak az isteni kinyilatkoztatásaimban volt részem.Ahogy egymás szemébe néztünk, telepatikusan azt próbálta megértetni velem, hogy ő a teremtőm, sőt ennél is több, Ő és én egyek vagyunk! Én csodáltam őt, Ő pedig engem, hogy ilyen pici lény vagyok és már tudatos, mert képes vagyok látni és megérteni Őt.
Ebből én megértettem, hogy a tudatváltás megtörtént, csak még kell egy kis idő, hogy a figyelmünk fókuszpontját áthelyezzük e földi létünkből az előttünk megjelenő új lehetőségbe, ahol folytatjuk létünk kibontakozását.

Áldásom és fényem érintse meg szíveteket!
Szeretettel Lehner Ella

***

Első Felemelkedési tapasztalatok

Közzétette: Steve Beckow / 2012.12.26. / the2012scenario.com

Ez a levél nem tartalmaz szükségszerűen elég részletet a valós élményről, de az Olvasó azt magyarázza, hogy ő feltehetően kapuőrként tért vissza.

Helló Steve!

Ott voltam veled és a Fénymunkás közösség többi tagjával az első konferencián Sedona-ban. Az én Felemelkedésem a konferencia előtt történt, azt éreztem, hogy eltávoztam és szó szerint visszaérkeztem.

Tudom, mert megtapasztaltam a felfelé ívelő spirál mindegyik sugárzó színes fényét, mint egy nagy esemény, ami az őszi nap-éj-egyenlőség idején a teliholdkor történt, amiről azt mondhatom, hogy olyan mint egy könyv, ha sok megválaszolatlan kérdésed van.

A fénytestem teljesen aktiválódott és képes vagyok, az ÉN VAGYOK jelenlétemmel lényem különböző kivetüléseit fizikailag érzékelni.

Egy csapat angyalom és vezetőm is van, akik a galaktikusokkal együtt „dolgoznak” velem és ezt már egy jó ideje teszik, minden éjszaka, mivel nagy mennyiségű fényt tartok meg.

Én egy öreg lélek vagyok, egy meglehetősen fiatal, 30 éves testben, de kinézetre23-nak néz ki (kristályos energia). Csillagmag vagyok, az Andromédáról [rendszerből] származom és akrturuszi energiával inkarnálódtam, mivel az Aktúruszi Tanácsban szolgáltam. Remélem ez [a levél] segítségre volt.

Légy áldott, sok szeretettel.

 

***

Feltehetően egy Felemelkedési élmény

Közzétette: Steve Beckow / 2012.12.27. / the2012scenario.com

Ismét nem egy ”kőbevésett” felemelkedési élmény, amit a feladó is megerősít, mégis nagyon érdekes, ezért teszem közzé. Bár hozzáfűzném, még mindig várom a „kőbevésett” verziót, de miért is nem tehetnék közzé egyeseket, melyek ennyire bátorítóak számunkra?

Helló Steve!

Korábban soha nem írtam egy hozzászólást sem, de nagy rajongója vagyok a munkádnak és nagyon köszönöm mindazt, amit tettél!

Én is szeretnék hozzájárulni a levelemmel, ami lehet egy korai felemelkedés volt. A hálaadás [ünnep]estéjén, amikor lefeküdtem aludni, hirtelen úgy éreztem zuhanok hátrafelé egy járműbe, pont, mint a „Inception” című filmben. Miközben ez történt egy hatalmas nyomást éreztem a testemben és körülötte.

Aztán, ami csak pillantnak tűnt, úgy éreztem nagy gyorsasággal lövődik ki a szellemem testemből, kifelé egy kék-ibolya színű csodálatos égbe. Abszolút egy másik dimenzió érzetét keltette, tökéletes felhőkkel. Feltehetőleg, ez volt az 5. dimenzió. A levegőben lebegtem és az akaratom által képes voltam repülni, ahová csak akartam és hihetetlen érzés volt. Néhány pillanat után felébredtem és csodálkoztam a történteken. A múltban voltak olyan álmaim, hogy földönkívüliek segítségével emelkedtem fel, már sok éve követem a Felemelkedés ösvényét.

 

 

