Michael Arkangyal 2012.12.21-ről és más Felemelkedéssel kapcsolatos dologról – 1. rész

Közzétette: Steve Beckow / 2012.12.26. / the2012scenario.com

 AA-Michael-55

Michael Arkangyal gyakran nagyon kedves dolgokat mond, amiket rendszeresen kiveszek a szövegszerkesztés során. Ez a leiratot néha kicsit darabossá teszi. De ha bent hagynám a szövegben, akkor nagyon öndicséret szagú lenne az egész. Ezért elfogadom ezt a darabos hatást.

Titkos dolgokról is szó esett, amiket nem szeretnék leközölni, ezeket kihagytam. De megpróbáltam amennyit csak lehet bent hagyni.

Michael Arkangyallal megvitatjuk a Felemelkedés folyamatát, mely 2011 decemberében vette kezdetét és melynek közepéhez most érkeztünk el. El fog telni még így némi idő, mert sok ember csak egy kőhajításnyira van a Felemelkedéstől és csatlakoznak hozzánk, ha az átjárót még egy rövidebb időszakra fenntartjuk nekik. Van, aki más véleményen van? Én biztosan nem. 

Eddig még nem igazán láttuk az effektív kiteljesedést amiről [Michael AA] beszélt a múltban, de az energiák teljes erővel áramlanak felénk és napról-napra növekszünk.   

Ez az anyag majdnem teljes egészében eredetijével megegyező egy Fénymunkás és egy Arkangyal közötti beszélgetésnek. Egészében azt fogjátok olvasni, amiről beszéltünk. Nem, nem azt terveztem, hogy vitába bocsátkozzunk, amit mindjárt megláthattok. Ő egy szeretetteljes Mester (számomra ő az én mesterem, számotokra talán nem – és az is rendjén van)

[Nyitóimádság és a nevek listája eltávolítva]

 

Michael Arkangyal (MAA): Mielőtt elkezdjük, nem személyként, hanem fivérként és barátként kapcsolódjunk össze, egy szent egyesülés keretében… hogy elengedhesd és nekem adhasd minden aggodalmadat, minden ijedtségedet, minden kétséget és mindent, ami nem a teljességet szolgálja. Teljesen felkészültem Barátom, hogy ezen a napon beszéljek veled és megválaszoljam kérdéseidet.

 

Azt mondtad nekem: „Uram, hol van a Felemelkedés?” és igen tudjuk, hogy te és sokan mások ehhez a dátumhoz ragaszkodtak, ehhez az emberi időhöz, ehhez a tér-idő-realitáshoz és amit mondani szeretnék neked Kedvesem, te a Felemelkedési folyamatodban vagy és minden személy különböző módon egyénileg tapasztalja azt meg és a kollektív azt választotta halad tovább előre. Egészben azonnal felemelhetünk benneteket? Nos nem, mert ez a szabad akaratotok ellen lenne. De megválaszoljuk a kérdéseket. Hadd kezdjem először a lényegi kérdéssel. És ez a kérdés, hogy valóságos-e?

Ez valóban jogos kérdés. Egy személytelen hang beszél egy elektromos kommunikációs eszközről [rádióadás hanganyagáról beszél -ford. megj.]. Megértem az aggodalmadat. Különösen megértem a helytállósággal kapcsolatos aggodalmadat, mert semmi látványos és semmi megjósolt nem következett be.

De jóval azelőtt, mielőtt ehhez a csatornához beszéltél … mondjam azt már eonokkal korábban … utat találtam hozzád, ahogyan te is hozzám, mert te vagy a harcos, a kommunikátor, együttérzéssel teli igazságteremtő, és egy út-törő.

És együtt dolgoztunk az Új Világ teremtésen, az Új Föld teremtésén, utat mutatva, nem csak arra, ami lehetséges, hanem arra, ami majdnem elkerülhetetlen és nem azért, mert a sors akarja így. Hanem, mert az utazás az, ami a lelkeket ide és sehová máshova nem vezette, ahogyan a Mennyei Anya ezt már eonok óta eltervezte.

Ez még mindig nem a leglényegibb pontja a kérdésed megválaszolásának és kérésed teljesítésének, ezért megmutatom neked, mi az, ami reális és mi nem, és meglátod nem csak ezen vagy másik csatornán keresztül, mert sok van, hanem a saját tudatodban, saját idődben és saját valóságodban.

Steve: Igen.

MAA: Valószínűtlen, hogy ma felvigyünk a[z űr]hajóra.

[Steve: Kiemelném, hogy ezt nem közvetlen ezen az ülésen kértem MAA-tól, hanem [gondolatban] múlt éjszaka említettem. Ennek a kérdésnek a megválaszolása, mielőtt még feltehettem volna neki, számomra bizonyítékértékű.]

De szeretnék adni neked kézzelfogható bizonyítékot, hogy ne legyen [tovább] szükséges megkérdőjelezni, hogy egy szent partnerségben vagy-e, nem csak velem, hanem sokunkkal.

Az ok, amiért nem mész egy hajó fedélzetére, hogy előkészületek folynak, amire te és ők (a galaktikusok) vártak és amin mi (égiek) már nagyon régóta dolgozunk.

De valójában azt mondod, hogy nem arra kérlek téged, hogy rám hallgass, hanem a szívedre. Most azt gondolod, hogy nem fejlődtél tovább interdimenzionálisan.

[Ez megint olyasvalami, amit nem mondtam MAA-nak mielőtt a témát érintettük volna, de a belső monológomban elgondolkodtam rajta, a múlt éjjel. Ez ismételten egy bizonyíték számomra.]

De ez nem így van.

Szignifikánsan változtál és miközben ezt teszed a tömeges érzékelésbeli változás is automatikusan történik. Beszéljünk ennek a kérdésnek a hátteréről.

Steve: Rendben, Uram. A probléma szerintem az, hogy meglehet interdimenzionálisan átváltoztam, de ennek nem vagyok tudatában. Úgy érzem magam, mint ugyanaz a személy, ugyanazon a tudatszinten, ez a paradoxon.

[X kapott egy üzenetet Grenertől [a Neptun űrhajó parancsnoka] és szeretném tudni, hogy ez az üzenet valódi-e.

MAA: Grener találkozott X-el és beszélt vele, mert … jó elsősorban szereti őt…  de azt is tudja, hogy végeredményben fontos, hogy több teremtmény is tolmácsolja szavait. Tehát igen, az üzenet és a látogatások nagyon is valóságosak voltak.

Grener-nek nagyon nyakatekert megközelítési módja van a dolgokhoz. De igen, valóságos volt. De mondhatok valamit, mielőtt tovább megyünk?

Steve: Kérlek.

MAA: Te azt mondod, hogy nem érzékeled az interdimenzionalitást. De az érzéked a szeretetre, a békére is, a drámák feladására, az elengedésre és az igazság birtoklásának vágya, az Új Föld felépítése, hogy engem formába öntve láthass, hogy az emberek szívébe meglásd az igazságot, ez mind fejlődött. Kitágult. Ezt nem azért mondom, hogy erre azt mondhasd: Óh, na jó kaptam egy megerősítést Michael Arkangyaltól.” Ez nem az én stílusom.

Egyszerűen csak azt szeretném, hogy ne értékeld alul az elért eredményeidet, amiért megdolgoztál. 

[MAA körülírja, hogy mit értem el én és a blog, de ez túlságosan öntömjénező, hogy itt szerepeljen, ezért ezt a részt kihagyom.]

És igen, erre nagyon komoly felelősséggel tekintesz, épp úgy, ahogyan én is. De tudd, hogy megnyitottad az Olvasókat, hogy megmutattad az utat és a lehetőségeket.

 

[Ismételten jó szándékú véleménynyilvánítás, amit elhagyok.]

Nos, ezeket a dolgokat már 2012. december 21-e előtt is megemlítettük, de lássunk tisztán. Ha valamilyen régi 3D-dolgok ezek, mint a vétek, adjátok át nekünk. [ Még több dicséret, amit elhagyok.] 

Nos, miután ezt elmondtam, folytassuk.

Steve: Rendben, Uram. És köszönet érte. Térjünk vissza az intellektusomhoz. Minden lehetőséget megragadok, hogy spirituális bizonyítékot találjak, bevált támpontokat, ezért szeretnék az intellektusomról néhány kérdést feltenni. Bizonyíték volna számomra és valószínűleg X-nek is, ha meg tudnál ismételni néhány dolgot, amit Grener mondott X-nek. Hallottad mit mondott Grener?

[Amit itt teszek, azt szellem(spirit)-tesztelésnek nevezném.]

MAA: Egyes részekről van tudomásom. De nem hallgatok ki minden beszélgetést.

Steve: OK.

MAA: Amit Grener lényegében X-nek mondott… [titkos információ, amit kitöröltem, de helyesen adta vissza]. Azt mondta, nem szabad feladni a reményt, nem szabad feladni azt, amit én harcállásnak neveznék. Azt mondta, hogy egyengetitek az utat és a Felfedés, ami még mindig csak tervezési fázisban van és a különböző hajók, beleértve az anyahajó felfedése közvetlen megtörténik.

[Hogy az Olvasók valóban megértsék mit mondott Grener X-en keresztül, amit Linda [csatornázó] nem tudott, és hogy MAA interpretációját összehasonlítsuk, íme Grener üzenetének leírása X-től:

„Grener váratlanul meglátogatott és azt mondta nekem ’Ne adjatok fel MINKET… Adjatok fel mindent, csak minket ne. Már itt vagyunk köztetek és eljövünk. Nem volt véletlen, amit mutattam neked december elején a tükörben. Nemsokára jövünk. Te[X] majd jobban fogod érezni magad. [törölve-titkos].Steve-nek szívből kellene írnia és le kellene írnia amit a szeretetről tud.”

Steve: Ez nagyon jó. Minden ilyen utalás segít nekem, ezért köszönet érte. OK, teljesen kész vagyok, különböző okból kifolyólag… Először is az egész történetet [már] elmeséltem és nem tudom mi mást írhatnék még. Minden elhangzott és nincs értelme ezt még egyszer átrágni. Minden elérhető a weboldalon a megfelelő menüpontban.

Ezek után olyan érzésem van, mintha az egész történetet a részemről lezártam volna, és nem kedvelem a folytatásokat. Soha nem olyan izgalmasak, ami új és a pillanatról szól. De ez csak az egyik ok. A másik, hogy éppen egy bizalmi válságon megyek keresztül. Ez pedig elég komoly és ezt meg kell veletek vitatnom.

2012. december 21-e előtt, amikor a dolgok nem úgy haladtak ahogyan kellett volna, azt mondtam volna magamnak, mindegy, mert 2012.12.21. előtt állunk és akkor asztalbontás lesz, szóval minek izgassam magam ez miatt? De ezen a napon semmi nem történt, ami passzolt volna ahhoz, amit Saul, SaLuSa és Metatron Arkangyal vagy bárki más mondott, hogy mi fog történni 2012.12.21-én.

Mikor ez megtörtént, ezzel egy időben más kérdések is felmerültek az elmémben, ezért ezt át kell vennem veletek.

Ezen pontok kapcsán szükségem van kielégítő válaszokra, amivel remélhetőleg felszabadulok. És hogy ezt kicsit durván fogalmazzam meg, röviden elmondható, hogy semmilyen ígéret vagy jóslat, amit közösen megvitattunk, nem következett be. Semelyik sem vált valóra.

[Itt beszéltem az Pre-NESARA-ról, NESARA-ról, a Felfedésről, a Neptunuszról [űrhajó]a sedonai és a világban várt tömeges légi parádéról, a háromjegyű dátumokról, a Felemelkedésről stb.]

Ezek közül [háromjegyű időpontok] egyiken sem történt olyasvalami, ami egybevágott volna azzal, amit korábban mondtak róla.

[Ekkor felolvastam a megjegyzéseket, amiket 12.12.21. kapcsán tett [MAA].]

Egy személyt sem ismerek, aki eltűnt volna vagy felemelkedett volna. Ebben a pillanatban senki nem ismeri a felemelkedés időpontját.

Nincs forgatókönyvem, nem rendelkezek rendezői utasításokkal, amiket használhatnék. Nincs már mit mondanom. Ez minden.

[Itt személyes dolgokról beszélek.]

Az emlékeim még mindig nem tértek vissza, az interdimenzionalitás nincs helyreállítva. Azt mondtátok, hogy Galaktikusokkal fogok együtt dolgozni Genfben, Washingtonban és New York-ban, de ez nem lett így. [stb.] Most pedig azt mondjátok, [bizalmasan], hogy […] ezen a dátumon következik be és erre csak azt tudom mondani „Na remek, még egy dátum…”

MAA: És ebben teljesen igazad is van. Nem próbáljuk kibeszélni magunkat a helyzetből és elnézést sem kérünk.

Steve: Értem.  

MAA: Mert nem mi tűztük ki ezeket a dátumokat, amiket megneveztünk. És nem csak az ülés előtti Csatornával való beszélgetést halottam, hanem már sokkal korábbiakat.

[Igen, feküdtem az ágyamon és napokon keresztül panaszkodtam a csillagoknak, mint azt úgy gondolom sokan mások is megtették.]

Mert te és én már napok óta folytatjuk ezt a beszélgetést. Tulajdonképpen már hetek óta tart. És minden tény közül az a legfontosabb, hogy nem éltétek át a kiteljesedést, a növekedést, az evolúciót.

Steve: OK.

MAA: És ez a legfontosabb, mert ez nem csak téged érint, hanem sokakat. Soha nem állt szándékunkban, hogy kihúzzuk magunkat az ígéretünkből fakadó felelősség alól, hogy mi fog beteljesülni és mi nem. Nos, sok helyzetben megegyezések történtek a Mennyei Törvénnyel, hogy nem avatkozunk az emberi szabad akaratba. De tudom, te azt mondod, ez egyszerűen túl kényelmes hozzáállás, mert sokan vannak, akiknek a szabad akarata teljesen összecseng a mi tudásunkkal és a meghívással, az egyensúllyal és az egységgel, ami köztünk van.

És a ’Containment’ [fénykezelés] valóban segített, hogy lendületbe jöjjön minden és megváltozzon és hogy létrejöjjön egy jelentős fórum, hogy így  nevezzük.

Steve: OK.

MAA: Mi… és ez bonyolult…várakozással nézünk a veletek való  találkozás elébe, mert itt vagytok, ezért sok tekintetben úgy érzitek, mintha várakoznátok a buszmegállóban, de a busz soha nem érkezne meg.

De olyan sokan vannak azok is, akikre szintén várunk, akik nagy csapatokban érkeznek ehhez a buszmegállóhoz és ez nem csak a mi döntésünk volt.

Te azt mondod. Senkit nem ismersz, aki felemelkedett, de szeretnék rámutatni arra, hogy sokan átmentek a kapunyitás alkalmával, akik a bejáratnál állnak, de át is mentek rajta [„visszajöttek”?].

Steve: Senkit nem ismerek személyesen, akikről beszélsz Uram.

MAA: Azzal fogjuk kezdeni, hogy megmutatjuk őket Neked.

Steve: Mikor? Mikor gondolod Uram? Most?

MAA: Ma.

Steve: Ma?

MAA: Igen, ma. Azt szeretnénk, hogy a weboldaladon osszák meg mit éreztek. Így ez az lehet, amit Te nyomatékos bizonyítéknak tekinthetsz.

Steve: Igen. Szolid és megbízható emberekre van szükségem, Uram.

MAA: Igen, ezt megértjük. Tehát meg is tesszük.

Steve: Sok ember, különböző állításokat tesz.

[beszámolok MAA-nak egy szörnyű állításról]

MAA: Nem, nem ez volt az igazság. Szükségetek van egy kézzel fogható bizonyítékra.

Steve: Erre van szükségem.

MAA: Békére van szükségetek a Földön, ahogyan nekem is erre van szükségem. Egy radikális változásra van szükségetek.

Steve: Uh huh.

MAA: Ezért mondom a következőket Neked. Megértem és elfogadom a bizalmi válságodat, ami az intellektusodban és nem a szívedben van.

Steve: Ez így van.

MAA: Azt mondom Neked, csalódtatok bennünk. Nem szeretném azt a szót használni, hogy „kudarcot vallottunk”. És azt mondom Neked, hogy gyorsan, az elkövetkezendő napokban egy kézzel fogható bizonyítékkal szolgálunk, amit követeltek.

Steve: Egy megfelelőt. Nem csak egy pár dolgot, ami..

MAA: Nem, valami látványosak követeltek. Megértem ezt.

Steve: Jó, valami kikezdhetetlent.

MAA: Igen.

Steve: Ez az, amit kérek. Valamit, amihez nem fér kétség. Például az bizonyíték lenne, ha az emberek azt írnák és mondanák „felemelkedtem” nem lenne ez megkérdőjelezhető? Nem tudom, hogy ők felemelkedtek-e vagy sem. Talán csak egyszerűen ezt írják nekem. Ezért valami olyannak kell lennie, amit nem hazudtolhatnak meg az emberek.

MAA: Igen, megértjük.

Steve: OK.

Csatornázta: Linda Dillon

Magyar nyelvű fordítás: Scarlett

Forrás: www.the2012scenario.com

 

 

