Figyelem a következő cikk NEM csatornázott üzenet, szerzője David Wilcock (terjedelelme 64 képekkel illusztrált oldal)!

2012 Olimpia: A Mithrászi Illuminátus Rituálé?

Written by David Wilcock Tuesday, 21 August 2012 12:00

 

 A nemzetközi bankárok egyre elkeseredettesebb titkos szövetsége (Cabal) kijöhettek a „kozmikus szekrényből” a 2012-es Olimpián. A Mithrászi / illuminátusi ünnepi megnyilvánulásai oly nyilvánvalónak tűnnek, hogy még a legkeményebb szkeptikusoknak is újra meg kell majd nézniük.

 írta: David Wilcock 

HIHETETLENÜL NYÍLVÁNVALÓ SZIMBOLIKUS MEGJELENÍTÉS

Történelmileg szólva, a legintelligensebb, és legönérzetesebb emberek gúnyosan nevettek azon a feltevésen, hogy a világot egy rendkívüli módon szervezett, és könyörtelen kultusz (kultikus csoport) irányítja, mely egy olyan titkos vallás gyakorlója, ami határozottan nem a Kereszténység. 

Senki nem akar foglalkozni vérszomjas csoportról szóló rémálmokkal, mely megszállottja az ősi misztériumi iskolák tanításainak, és talán az emberek legyilkolására törekszenek – esetlegesen milliárdokéra – hogy elérjék céljaikat.

Habár a 2012-es Olimpia nyitó-, és záróünnepsége annyira nyilvánvaló (durva) volt, hogy nem engedhetjük meg magunkat, hogy figyelmen kívül hagyjuk az okkult szimbólumokat, melyek bemutatásra kerültek.

 

A LEGNÉZETTEBB TELEVÍZIÓS ESEMÉNY AZ AMERIKAI TÖRTÉNELEMBEN

Ez volt a legnagyobb show a Földön. A 2012-es Olimpiai Játékok a második legnézettebb esemény volt az amerikai televíziózás történelmében – 210,5 millió nézővel.

 Augusztus 13: Az Olimpia a második legnézettebb az amerikai televíziózás történelmében:

 http://www.dailymail.co.uk/news/article-2187532/Finally-good-news-NBC-London-Olympics-second-watched-event-U-S-TV-history-tell-difference-Jesse-Eisenberg-Mark-Zuckerberg.html

A 2012-es Londoni Olimpia volt a második legnézettebb esemény az amerikai televízió történelmében, a korábbi nézettségi statisztikák szerint (Nielsen Ratings adatai szerint)…

Összesen 210,5 millió ember kapcsolódott be, hogy a 2012-es Londoni Olimpiát nézze az első 14 napban, az NBC Universal csatornáin keresztül, mely magában foglalja az NBC, NBC Sports Networks, MSNBC, CNBC, Telemundo, és Bravo csatornákat.

A 2012-es nézettség felülmúlta az 1996-os Atlantai Olimpia 209 milliós nézettségét, de lemaradt a 2008-as Pekingi Játékok 215 milliós amerikai nézettségétől.

Amihez, ha hozzáadjuk az összes embert a többi országból, akik büszkén követték az Olimpiai Játékokat, hogy láthassák, hogyan szerepelnek atlétáik, a nézők száma akár fél milliárd felett is lehetett.

Nincs még egy ilyen esemény a Földön – legalábbis eddig – mely ilyen sok nézőt vonzana. Ha reklámozni akarnád egy hatalmas, titkos, és szuper-gazdag kultusz létezését annyi embernek, amennyinek csak lehetséges, ez lenne rá a legjobb mód, hogy megtedd.

Ennek ellenére, hogy sok (óriási) lehetőség van a félreértelmezésre (félreértésre), és minden részlet nyilvánvaló megvizsgálására, az amit láttunk, az a furcsa, és okkult szimbólumoknak a  hihetetlenül egyértelmű megjelenítése volt – mindkét esetben: a Játékok előtt, de különösen utána.

Igen… olyannak tűnik, mint egy képregény története, melyet mintha egyenesen egy buta B kategóriás mozifilm forgatókönyvéből rántották volna elő.

Mindazonáltal, ha ez a csoport bánthat vagy megölhet emberek, akkor ezt a kultuszt le kell leplezni – és a befolyásukat meg kell állítani.

A FURCSA SZOBOR AZ OLIMPIAI STADIONON KÍVÜL

A történetünk egy bizarr, hatalmas szoborral kezdődik, melyet közvetlenül az Olimpiai Stadion mellett állítottak fel – az ArcelorMittal Orbit-ot (fordító megj: „Az ArcelorMittal Orbit nevét Lakshmi Mittal londoni acélmágnásról kapta, aki főszponzora a 19,1 millió fontos beruházásnak.” Forrás: http://arpad89.blogspot.hu/2010_03_01_archive.html)

A 114,5 méter magas ArcelorMittal Orbit most a legmagasabb szobor az egész Egyesült Királyságban – legalábbis felavatáskor (leleplezéskor) tett hivatalos bejelentés szerint, melyről itt olvashattok:

http://www.dezeen.com/2012/05/14/arcelormittal-orbit-by-anish-kapoor-and-cecil-balmond/

Még a gyakorlatlan szemnek is gyanúsnak tűnhet – sőt még zavarónak. Vérvörös acélrudakból formázták, mely egyértelműen hasonlít egy oszlop köré tekeredett kígyóra – mintha összenyomná, és kiszorítaná abból az életet.

 

Ez a bizarr, toronymagas szobor volt először bejelentve 2010. március 31.-én egy számítógéppel generált modellen arról, hogy hogyan fog majd kinézni.

Amint azt a kommentek szekcióban láthatjátok a következő linken, a bejelentés hatalmas nyilvános visszhangot váltott ki.

Majdnem mindenki undorító, visszataszító, baljóslatú, sőt még fenyegető, szemet sértő látványként írta le.

ArcelorMittal Orbit Bejelentése:

http://www.dezeen.com/2010/03/31/arcelormittal-orbit-by-anish-kapoor/

EGY NYÍLVÁNVALÓ BIBLIAI VONATKOZÁS

Van egy hatalmas szobrunk, mely könnyedén értelmezhető, mint egy oszlop köré csavarodott stilizált kígyó – sokkal inkább a Sátán bibliai eszménye, a kígyó, a Jó és a Rossz Tudás Fája köré tekeredve.

Rengeteg ősi műalkotás ábrázolja ezt a Bibliai kulcsjelenetet nagyon hasonló stílusban, melyet az ArcelorMittal Orbiton láthatunk.

A második illusztráció a pénzérme, mely lehet, hogy Bibliai eredetű, lehet, hogy nem, de mindazonáltal hangsúlyozza az oszlop körül kanyargó tekercset, mely egyértelműen egy kígyót jelent.

 

 

 

HOL VAN A MINŐSÉGI KONTROL?

Azért, hogy az Egyesült Királyság történelmének legmagasabb oszlopát elkészítsék, dollármilliókat költöttek csupán csak a reklám, és marketing kutatásokra.

Nyilvánvalóan valaki a minőségügyi ellenőrző bizottságból azonnal meglengette volna a vörös zászlót azzal kapcsolatban, hogy mennyire könnyen félre lehet értelmezni a szobrot – még akkor is, ha csak marketing szakos első éves főiskolások is lettek volna.

Tény, hogy mindaz, amit meg kellett volna tenniük, az, hogy megmutatják a dizájnt a gyereküknek. Vagy bárkinek ezzel kapcsolatosan! Két vagy három őszinte vélemény elég lenne (lett volna), hogy megértsék mi lesz az elkerülhetetlen reakció.

A hatalmas nyilvános felháborodás teljes mértékben megjósolható – sőt elkerülhetetlen – volt. Akárki is szavazta meg ezt a végső dizájnt nyilvánvalóan nem érdekelte, milyen következményekkel jár az.

A LELEPLEZÉS 2012. MÁJUS 14.-ÉN

Az ArcelorMittal Orbit 2012. május 14.-én került bejelentésre, mint „álló és elkészült műalkotás”.

Május 14: Leleplezték Az Olimpiai Stadionon Kívüli Bizarr Szobrot:

http://www.dezeen.com/2012/05/14/arcelormittal-orbit-by-anish-kapoor-and-cecil-balmond/

A leleplezésen résztvevők első alkalommal felmehetnek majd egészen a kilátóba, és élvezhetik az akár 20 mérföldes körzetben kitárulkozó panorámát, mely felöleli az egész Olimpiai Parkot, London városképét és azon túl.

A 114,5 méterével az ArcelorMittal Orbit az Egyesült Királyság legmagasabb szobra, és 22 méterrel magasabb, mint a New Yorki Szabadság Szobor.

„Nagy büszkeség nekem látni az ArcelorMittal Obit-ot, nem csupán egy köztéri műalkotásként, hanem az Olimpiai szellemiség fizikai szimbólumaként”, kommentálta Laksmi N. Mittal, az ArcelorMittal elnök-vezérigazgatója…

Figyeld csak a megfogalmazást – „az Olimpiai szellemiség fizikai szimbóluma” Mit beszél?!

Egyértelműen ez nem egy véletlenszerű dizájn. Egy speciális céllal választott – hogy fizikailag szimbolizálja az Olimpiai Játékok mögött levő „szellemiséget”!

Milyen szellemiséget?

Ez a szobor hátborzongató hasonlóságot mutat a Sátán klasszikus Bibliai ábrázolásához, a Tudás Fája köré tekeredett kígyó képében.

Szóval igen – ez egy furcsa dolog, és talán azt gondolod, hogy mindez nevetséges, és értelmetlen – de egyértelmű bizonyíték arra, hogy ez a kultusz létezik, és hogy ezeket a rituális szimbólumokat nagyon komolyan veszi.

A tagadásban maradás nem segít neked. Többé már nem. Meg kell ragadnunk ennek gyökerét – tenni valamit ezzel kapcsolatosan.

A MEGFOGALMAZÉS MÉG ÉRDEKESEBBÉ VÁLIK…

Ahogyan az idézet folytatódik, a megfogalmazás még érdekesebbé válik – különösen, ha figyelembe vesszük, hogy azért építhették, hogy szimbolikus üzenetet közvetítsen, melyet soha nem tártak nyilvánosság elé.

Május 14: Leleplezték Az Olimpiai Stadionon Kívüli Bizarr Szobrot:

http://www.dezeen.com/2012/05/14/arcelormittal-orbit-by-anish-kapoor-and-cecil-balmond/

Az ArcelorMittal Orbit lelepleződött a világ számára

Késznek nyilvánították a 2012-es londoni fő látnivaló építését…

Boris Johnson: „Ez a 114,5 méter magas látványosság kijátssza ütőkártyáját a szerte a világon levő riválisokkal szemben, mint a kelet Londonban történt beruházások névjegyeként.”

Ez a jólét, és a növekedés szimbóluma, melyet a világ legravaszabb üzleti vezetőinek egyike támogat, és amely a legerőteljesebb üzenetet közvetíti, hogy London ezen része néhány évtizedes mellőzés után nyitott az üzletre.

„A 11 milliárd fontnyi Olimpiával kapcsolatos beruházás – mely az az elmúlt négy évben történt – tetejében, az ArcelorMittal Orbit kelti fel majd a látogatók figyelmét kelet London frissen megújult ritkán látott részeibe az örökkévalóság számára; és örökre megváltoztatta városunk képét, és törekvéseit…”

Andrew Altman, a London Legacy Development Corporation ügyvezető igazgatója azt mondta:

„Az ArcelorMittal Orbit London egyik leglátványosabb turista csalogatójává fog válni, és elképesztő hátteret nyújt majd a Queen Elisabeth Olimpiai Parknak.

 „Nem csupán eltérő képet ad éjjel, és nappal, de fénybe borítja kelet London városképét, hogy jelzőfényévé váljon kelet London hihetetlen átalakulásának.”

GONDOLKODJUNK EL A MEGFOGALMAZÁSON

Úgy látszik, hogy a Sátán egy stilizált ábrázolása, és a Jó és Rossz Tudás Fája a „jólét és a növekedés” szimbóluma, mely „örökre megváltoztatja törekvéseinket”.

Luciferre úgy tekintenek, mint a „Fényhozóra” – és ahogyan azt a Financial Tyranny – ben jelentettük, ez a világméretű kultusz jelenik meg egyértelműen, hogy egy Luciferi hitrendszer legyen.

Egyértelmű különbséget tesznek Lucifer – akiről azt gondolják, hogy ő a félreértett jó fiú – és a Sátán között – akiről úgy gondolják, hogy csak mítosz.

A szobrot „a világ legravaszabb üzleti vezetőinek egyike” terveztette, és építette. Ez talán a múltban nem keltett volna gyanút, de a LIBOR botrány (megj.: nemrégiben kirobbant bank botrány), és sok más egyéb adat tükrében, feltétlenül figyelembe kell venni.

A Sátán és a Tudás Fájának eme stilizált ábrázolásáról azt mondja, hogy „fénybe borítja kelet London városképét”, és „jelzőfényévé válik egy frissen megújult London hihetetlen átalakulásának”.

És természetesen, ez a tagadhatatlanul kígyószerű szobor is azt sugallja, hogy „kijátssza ütőkártyáját szerte a világon levő riválisokkal szemben”. A „kijátszás” alatt itt a legyőzés értendő – ahogy az „ütőkártyát” kihúzzák a játék során, amely lehetővé teszi az ellenfél legyőzését.

NÉZZÜK MEG AZ ÖSSZEHASONLÍTÓ KÉPEKET

Szóval, kik is a „riválisok”, aki ellen ezt „az Olimpia szellemiségének fizikai szimbólumát ki lehet játszani” – pl.: legyőzni?

Közvetlenül látható, hogy kik is ők – ugyanezen cikken belül bemutatott diagramban.

Ez az első kép, csak a jobb fele annak, ami a cikkben látható. Sok magas épületet lehetett volna választani – de azzal, hogy „szobornak” nevezik, ezekhez az emlékművekhez kapcsolható – mindegyiknek kulcsfontosságú rituális jelentősége van:

 

A Szabadság Szoborról sok tudós úgy gondolja, hogy egy finoman burkolt Ízisz szimbólum – a Lucifer női aspektusa ebben a rejtett vallásban.

Ezt szemléltetik a fejéről jövő fénysugarak. A fáklya szimbolizálja az „ókor szent tűzét”, pl.: a „Misztériumok” ismeretét – és a könyv jelképezi a szervezet titkos tanításait.

Figyeljük meg a soron következő Nelson Admirális Emlékoszlopát – egy oszlop nyilvánvaló hasonlóságokkal egy stilizált egyiptomi obeliszkhez hasonlítva. Ízisz Lucifer női szimbóluma, és az obeliszk – stilizált fallosz – Lucifer férfi aspektusa, Ozirisz formájában.

Ezek a Luciferi szimbólumok férfi, és női párosítását azonnal nem más követi, mint a Megváltó Krisztus – aki alattuk áll, ezzel azt sejtetve, hogy „legyőzetett” (kijátszott ütőkártya)!

A megfogalmazást tekintve láthattuk, hogy ugyanebben a cikkben – „az Olimpiai szellem fizikai szimbóluma”, mely „legyőzi a szerte a világban levő riválisokat” – érdekes, hogy megrekedtek Jézus, mint egy „rivális” képénél, mely eltörpül a kígyószerű emlékmű mellett.

AZ „ÉSZAK ANGYALÁRÓL” (ANGEL OF THE NORTH)

A következő szobor Jézus mellet ebben a felállásban, az Észak Angyala (Angel of the North), melynek abszolút rituális kicsengése is van. Ezt az acélszobrot 1998-ban állították, Newcastle-ben, és Anglia 12 hivatalos ikonjainak egyikeként tekintenek rá.

Először is, figyeljük meg az érdekes szóhasználatot a hivatalos Visit Newcastle honlapján:

http://www.visitnewcastle.com/newcastle-angel-north.php

Ahogy közeledünk Tyneside felé vagy autóval, vagy vonattal, a barátságos szélesre tárt karú Észak Angyala üdvözöl, ahogy a látótérbe kerül.

Több mint 150 ezer látogatót vonz évente, az emberek a bolygó minden részéről jönnek, hogy szemtanúi lehessenek, hogy a hatalmas szerkezet a maga teljében és dicsőségében áll.

Az Észak Angyala erőt és hatalmat sugároz, melyet sok ember élvez az első látogatás alkalmával – és sokan ezért visszajönnek, és újból megnézik…

Az Észak Angyala Anglia 12 hivatalos ikonja közül az egyik. A jelentések szerint minden másodpercben több mint egy oda utazó ember látja. Ami több mint 90 ezer ember minden nap, vagy megközelíti a 34 milliót minden évben

Ebben a tekintetben ez az egyik legnézettebb műalkotás az egész világon.

 

EGY NAGYON FÖLDHÖZRAGADT „ANGYAL”

Az érdekes dolog az, hogy ez az „angyal” világosan úgy épült, hogy az ember és gép szintézisének tűnjön. Egy hatalmas, arctalan emberi alak repülőgép szárnyakkal – minden acélból készítve.

Bibliai értelemben Luciferre úgy tekintenek, hogy hatalma van a Föld felett – és ez az „angyal” nagyon is földi. Szárnyai nem a jellemzően angyali vagy madárszerű – egyértelműen mechanikusak, mint egy repülő gépezeté.

 

  KI AZ „ÉSZAK ANGYALA” A BIBLIA SZERINT?

Annak érdekében, hogy megfejtsük a rejtélyt, hogy ki igazából az „Észak Angyala”, pillantsunk bele a Bibliába.

A válasz pontosan itt van Ésaiás (Isaiah) könyvében

http://carm.org/questions/about-demons/was-lucifer-originally-angel-worship

Ésaiás 14:12-15:

12 „Mi módon estél alá az égről, te Luczifer, hajnalnak fija? A földhöz verettél-é, ki sok nemzetségeket erőtlenné tettél vala?” (Károli Gáspár, 1912-es Biblia kiadásból)

vagy:

„Miként estél alá az égről fényes csillag, hajnal fia!? Levágattál a földre, a ki népeken tapostál!” (mai modernizált Károli fordítás szerint)

13 „Te pedig azt mondod vala szívedben: A mennybe megyek fel az erős Isten csillagai felett, helyheztetem az én székemet, és ülök a gyülekezet hegyének észak felől való oldalára.” 

(Károli Gáspár, 1912-es Biblia kiadásból)

vagy:

„Holott te ezt mondád szívedben; Az égbe megyek fel, az Isten csillagai fölé helyezem ülőszékemet, és lakom a gyülekezet hegyén messze északon.

(mai modernizált Károli fordítás szerint)

14 „ A magas felhőknek felibe hágok, hasonlatos lészek a magasságos Istenhez;”

(Károli Gáspár, 1912-es Biblia kiadásból)

vagy:

„Felibök hágok a magas felhőknek, és hasonló leszek a Magasságoshoz.”

(mai modernizált Károli fordítás szerint)

Lucifer az „Észak Angyala”.

Eszerint a weboldal szerint, melyet majd később tárgyalunk, ez az egyetlen passzus a Bibliában, ahol Lucifert közvetlenül említik. A King James féle Biblia szerint (fordító megj.: klasszikus angol bibliafordító, mint nálunk Károli Gáspár) a „fényes csillag” (angolul: morning star), és a „hajnal fia” (angolul: son of the dawn) kifejezéseket fordítja a Lucifer szóra.

Ezért az elképzelés szerint, miszerint Lucifer trónja a „messzi északon” nagyon fontos szimbólummá vált minden Luciferiánus (hit) gyakorló szerint – mivel nincs túl sok szentírásuk, mely egybe cseng a Bibliával.

Az Észak Angyala szobor tisztán kivehetően repülőgép szárnyakat kapott. Ahogyan a Biblia idéz Luciferről, a repülőgépek is a felhők magassága fölé emelkednek – egy rutin repülés során.

Nagyon érdekes felülvizsgálni (átgondolni) a Newcastle hivatalos weboldalán levő megfogalmazást – hogyan akartak rámutatni az Észak Angyalára a „maga teljességében, és dicsőségében, azzal, hogy „erőt és hatalmat sugároz”.

EGY MÁSIK FURCSA DOLOG…

2011. január 24.-én az Észak Angyalát egy nagyon progresszív csapat „rongálta meg” – azt mondják, hogy „valószínűleg volt-katonai” – és a szó szoros értelmében átalakult egy hatalmas denevérszárnyú teremtménnyé.

Ez, természetesen, lehet akár Batman – de démoni alaknak is látható két szarvval, és denevérszerű szárnyakkal.

Az Észak Angyala denevérszárnyú alakká vált:

http://www.thepoke.co.uk/2011/01/24/angel-of-the-north-turned-into-batman/

Bárki is a felelős, Gateshead ezen a reggelen arra ébredt, hogy a ikonikus építménye az Észak Angyala az Észak Denevéremberévé vált – köszönhetően néhány új fémlemeznek, amit az eredeti szoborhoz szegecseltek.

„Csoportban lehettek.” – mondja a nyomozó, Roy Card.

 „Nagyon szervezettek, magasan képzettek. Valószínűleg volt-katonák. Igen járatosak a lopakodás művészetében – vandálok, más szóval. Szuper Vandálok.

 „Az egészet éjszaka csinálták. Nem jelentettek fényeket a dombon. Nem jelentettek semmiféle gyanús tevékenységet.

„Egy összetett ipari folyamatot hajtottak végre – majd úgy olvadtak bele az éjszakában, mint a füst. Mint a nindzsák, akik füstből vannak.

A szobor, mely átnéz az A1-es és az A167-es út felett, rekord számú tömeget vonzott, mivel látogatók rohanták meg a ’Gateshead Batman”-t, mielőtt az újból visszanyeri előző önmagát.

 GONDOLJUNK BELE…

Figyeljük csak meg a majdnem kéjes fogalmazást arról, ahogy ezek a vandálok „úgy olvadtak bele az éjszakába, mint a nindzsák, akik füstből vannak.” Ezek a szavak nem úgy hangzanak, mint valakié, aki nagyon ki van akadva azon, amelyet a „szuper vandálok” tettek.

Kinek lenne erre ideje, és energiája, hogy fizessen valami ilyesmiért – egy nagyon kifinomult, nehéz, és titkos műveletre?

Ez nagy anyagi, és eszköz felszereltséget valamint tervezést, és ravaszságot igényelne, hogy felszegecseljék azt a sok acélt a szoborra ilyen magasságban – egy éjszaka alatt – és teljesen észrevétlenek maradjanak a folyamat során.

Ezt természetesen úgy tervezték, hogy otthon gyártottnak tűnjön, köszönhetően az alacsony minőségű acélnak – és valóban lehet, hogy nem több mint gazdag, és unatkozó csínytevők munkája.

Lehetett akár a Cabal munkája is – küldve egy szimbolikus üzenetet annak nagyobb (valódibb) természetéről annak, amit ez a szobor jelent.

Igen, ez határozottan Batman – de lehet akár egy nagyobb (igazabb) leleplezése az „Észak Angyala” valódi kilétének.

Egy másik értékes figyelembe veendő pont, az Illuminátusok szimbólumainak felháborító mennyisége, melyet a legutóbbi összes három Batman filmben láthattunk, mint ahogyan azt sokan mások dokumentálták – nem beszélve a nagyon gyanús tömeges forgatásokról.

EGY ESETLEG SZÁNDÉKOSAN VÁLASZTOTT RITUÁLIS DÁTUM

Az szintén érdekes, hogy Észak Angyala január 24-én, az ősi római rituális Sementivae ünnepén ezzé a denevérszárnyas alakká változott.

Csupán maroknyi ilyen „rituális dátum” van évente – és ez az egyik legfontosabbikán történik.

 Sementivae egy rituális esemény volt, mely egyesíti a pogány és a keresztény motívumokat. Azzal a szándékkal, hogy elősegítsék az egészséges terményeket, a termékenységet, még az előtt mielőtt elültették a magokat – innen ered a „semen” az elnevezésben

Sementivae – Római Termékenységi Ünnep Kezdete Január 24.-én:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sementivae

Sementivae úgy is ismert, mint Feriae Sementivae vagy Sementina meghal (az országban, melyet Paganalianak hívnak), mely egy római magvető fesztivál volt…

Ceres (a földművelés istennője) és Tellus (más néven: Terra, Föld Anya) tiszteletére tartották.

Az esemény első fele Tellus (Terra) tiszteletére január 24-től (a kezdetektől) január 26-a folyamán (is) zajlott.

Ceres tiszteletére rendezett fesztivál egy héttel később történt meg, február 2-ai kezdettel. A Sementina meghal vetés idején volt megtartva Rómában azzal a céllal, hogy imádkozzanak a jó termésért; csak egy napig tartott, melyet a főpapok határoztak meg.

Ezzel egy időben a Paganalia megfigyelhető volt az országban.

MICHELANGELO DÁVIDJA

Végül, de nem utolsó sorban a „riválisok” kezdeti felállását (szerintünk), vegyük Michelangelo Dávid szobrát. A célja az volt, hogy a bibliai Dávid királyt ábrázolja – közvetlenül az előtt, mikor csatába ment az óriási Góliát ellen.

Michelangelo Bibliai Dávid Király Szobra:

http://www.squidoo.com/michelangelosdavid

Michelangelo úgy faragta meg a fiatal Dávidot, ahogy az közvetlenül az óriás Góliáttal folytatott küzdelem előtt áll, megveti vállát, miközben figyeli ellenfele szándékát.

Ez a történet hatással volt királyokra, politikusokra, szolgákra, polgárokra, művészekre, és zenészekre az elmúlt 3000 évben.

Amint az kiderült a Da Vinci Kód visszaköveti az Illuminátus családok vérvonalait egészen Dávid Királyig – szóval összehasonlítva ezt a klasszikus, hatalmas szobrot az ArcelorMittal Orbittal, megérett rituális jelentősége.

És ez nem minden.

SZERINTETEK VALÓJÁBAN MIT JELKÉPEZ MICHELANGELO DAVIDJA?

Egy másik idézet ugyanarról az oldalról felfedi a titok egy még ennél is mélyebb szintjét Dávidról – az Illuminátusok szemszögéből.

A Bibliai Dávid Király Szobra Michelangelotól:

http://www.squidoo.com/michelangelosdavid

A The World of Art-ban Robert Payne azt írta: „A Dávid fejezte ki a pogány bizodalmat (hitet) az erőben, ravaszságban, és intelligenciában.

Az izmos ifjú, sűrű, göndör, tarkójára omló hajjal, és a hatalmas erő, és kifinomultság (arc)kifejezésével, úgy áll ott, mint egy földre szállt istenség, aki azért jött, hogy megbüntesse a hatalmasokat, és hogy királyokat taszítson le trónjukról.

Szemöldökét összehúzza, szemei éberek, az ifjú test abszolút nyugalomban, és saját erejének és hatalmának (teljes) tudatában van, hogy véghezvigyen bármit, amit az értelem kíván

Ő sokkal inkább Apolló, mint Dávid, és inkább tartozik Görögországhoz, mint a Reneszánszhoz. Itt Michelangelo azt állította egyszer s mindenkorra, hogy bizonyos szempontból soha nem szárnyalhatja túl a látomásos (az ábrándokat kergető) föld ideális lakóját.

 

APOLLÓ = LUCIFER

A világméretű titokzatos kultuszon belül Apollóra általánosságban úgy tekintenek, mint Lucifer egyik görög mitológiában feltűnő alakjára.

Ez a következő idézet, egy kis weboldalról, az Angelfire-ről van, mely megpróbál embereket toborozni a Luciferiánus hitre – és tisztán elmagyarázza ezt az Apollói kapcsolódást:

http://www.angelfire.com/dragon3/understandinglucifer/

Csak a „ki is igazából Lucifer” jellegű kérdéseket lehet megvitatni a chat szobában.

Sok ember sok különböző módon látja Lucifert; mint a megvilágosodás (felvilágosodás) elhozója, a levegő istene (vagy a levegő erejének elhozója), mint az igazság, és a tudás elhozója, mint lázadó, vagy mindez a fent említett egyszerre…

[Kérdés:] Ez egy Sátánista (chat) szoba?
Ha átolvastad a fenti kérdéseket, láthatod, hogy egyáltalán nem. A szoba alapítói Lucifert és a Sátánt nem ugyanannak tekintik.

Habár teljes meggyőződésű Sátánisták nyugodtan beléphetnek és chatelhetnek. Személy szerint nem érdekel minket, hogy ki mit gondol Luciferről vagy egyéb neveiről, amin emlegetik; különben is ez a lényege a szobának.
[Kérdés:] Milyen istenségekhez hasonlítható Lucifer?
Lucifernek a most legelfogadottabb formájában, és eltekintve bármilyen Sátánnal kapcsolatos összehasonlítástól, számos világvallásban vannak megfelelői. Általánosságban úgy tekintenek rá, mint a fény istene és a tudás hozója…

A görög mitológiában, Lucifer Hermésszel és Apollóval is összevethető; Hermésszel, mert ő a hírvivő és a gyógyító, és Apollóval, mint Nap istennel.

TÉRJÜNK VISSZA AZ EREDETI ÖSSZEHASONLÍTÓ ÁBRÁNKHOZ

Mikor megnézzük a „riválisok” az egész sorát, hogy ez az „Olimpiai szellemiség szimbóluma” legyőzést („kijátszás”) jelent, mást nem tehetsz csak nevetsz rajta.

A Gízai Nagy Piramis – az imádat és az odaadás végső megnyilvánulása (tárgya) a Cabal számára – az ArchelorMittal Orbit mellé került közvetlenül balra… mint egy másik „szobor”!

 Majd balra ott van az Eiffel Torony – mely egy másik klasszikus példája egy stilizált egyiptomi obeliszknek. Ebben az esetben szükséges a szélesebb alap, hogy a stabilitás fenntartása érdekében, de az obeliszk összehasonlítás még mindig marad.

A Cabalnak erős befolyása volt a francia kormányra azokban az időkben, amikor az Eiffel Torony megépült 1889-ben.

Röviden, Krisztus a Megváltó egyetlen kivételével – pl.: a rivális – minden emlékmű a fenti felsorolásban Luciferi szimbólum.

Az obeliszk – amint az a Nelson Oszlopán, és az Eiffel Tornyon látható – egyiptomi termékenységi szimbólum. Ez képviseli Ozírisz levágott falloszát, és az átjárót a lélek világába.

EZEK NEM A VILÁG LEGMAGASABB SZOBRAI…

Az ArcelorMittal Orbit lehet, hogy a legmagasabb szobor az Egyesült Királyságban, de a fenti összehasonlítás félrevezető – mivel még az Eiffel Torony sincs benne a 10 legmagasabb épületek között.

Ha valaki próbálna rámutatni az ArchelorMittal Orbit „riválisai”-ra méret szempontjából, akkor az még csak nem is versenyezhet velük. Íme, itt van a világ top 10 épületének felsorolása a magasságuk alapján:

 

 Az ezek között a legalacsonyabb is jóval több, mint 400 méter magas – lefölözi az Eiffel Torony 324 méteres magasságát.

Minden szobornak, mely az ArcelorMittal Orbit felsorolásában ki lett választva úgy tűnik volt egy mélyebb célja. Nem csak úgy pusztán magas szobrok véletlenszerűen választott példái.

AZ ARCELORMITTAL ORBIT SZINTÉN EGY MITHRÁSZI EMLÉKMŰ

Még mielőtt megvitatjuk  magát az Olimpiai Stadion nyitó-, és záróünnepségét, az ArcelorMittal Orbitnakvan még egy kritikus aspektusa, melyet meg kell vizsgálni.

A Cabal gyökerei a szabadkőművességben gyökereznek – mely a titoktartás hatékony védelmét nyújtotta, és lehetővé tette magas rangú tagoknak, hogy potenciálisan bekerüljenek egy másik, még sokkal titkosabb csoportba.

Ahogyan azt látni fogjuk, egy szabadkőműves online csoport nyíltan felfedte, hogy a szabadkőművesség egy nagyon titokzatos Római kultusz – ismert nevén Mithrász kultusz – fennmaradt maradványain alapul nagy részben.

Az ArcelorMittal Orbit nagyon erősen emlékeztet egy kulcsfontosságú mithrászi figurára, mely Leontecephalus néven ismert – Oroszlán [Leo] –fejű [ceph]

Mindkét szobor jellegzetessége a központi kígyó hét csavarmenete. A pozíciójuk, a lejtési szög, és a távolságok magán a pilléren csaknem azonos.

SOK KÜLÖNBÖZŐ VERZIÓ UGYANAZT MUTATJA

Ez nem csupán egy véletlenszerű egybeesés. A Leontocephalusnak sok különféle ábrázolásán van egy kígyó, mely nagyon hasonló módon a test köré tekeredik – de talán kevesebb egész csavarmenettel.

 Anish Kapoor, egy híres szobrász, volt ez egyike a két művésznek, akiket az ArcelorMittal Orbit megtervezésével megbíztak.

Május 14: Leleplezték Az Olimpiai Stadionon Kívüli Bizarr Szobrot:

http://www.dezeen.com/2012/05/14/arcelormittal-orbit-by-anish-kapoor-and-cecil-balmond/

Nagyon valószínű, hogy a Mithrászi spirális lépcsősort, és a pillért dizájn motívumként mutatták meg Kapoornak már a kezdetektől, talán a társ-tervezője, Cecil Balmond – és aztán arra kérték, hogy ezt az ötletet foglalja bele a teljes koncepciójába.

A „KARNEVÁL” WEBOLDAL FELFEDI SZABADKŐMÜVES SZÁRMAZÁSÁT

A „Karnevál” (Carnaval) az egyike a legfontosabb weboldalaknak, ha idézeteket keresünk a Mithrász kultuszról. Carnaval egy klasszikus kifejezés egy dekadens (hanyatló) fesztiváli ünnepségnek, mely az ivásról, ráncról, és szexuális (Carnal) szabadosságról szól.

A weboldal felfed sok olyan kultúrát, ahol létezik Carnaval ünnepség egy formája – hasonlóan a Pünkösdhöz. Mindezek a Carnavalok láthatóan visszavezethetők az ősi pogány termékenységi rituálékhoz.

A Carnaval weboldal közvetlenül a Szabadkőművességnek szentelték (szánták), nyíltan feltárták, hogy weboldalukat a San Fransisco Mission Szabadkőműves Páholy írja – és arra kérnek, hogy csatlakozz hozzájuk:

Carnaval elismeri, hogy ez szabadkőműves

http://www.carnaval.com/masons/

Miért csatlakozz

Áss mélyre az oldalon, és megtalálod, hogy a San Fransisco Mission kerület Kaliforniában, az USA-ban, ahol a Szabadkőműves Páholy Misszió élvezi a növekedést, melyet már sok évtizede nem láthattak.

KAPCSOLAT A SZABADKŐMÜVESSÉG ÉS A MITRÁSZI KULTÚRA KÖZÖTT 

Most, hogy már tudjuk, hogy a Carnaval egy szabadkőműves weboldal, láthatjuk, hogy ők egy informált, bennfentes szemszögéből bizonyosan képesek a Szabadkőművesség történelmi gyökereiről beszélni.

Íme, ezt mondják ők:

Szabadkőművesség / Mithrászi kapcsolódások:

http://www.carnaval.com/masonry/history/

A szabadkőművesség Skóciából jött, mint a megújult Mithrász kultusz, a jogfosztott Templomos Lovagok beáramlása sarkallta.

Felmerült az elgondolás, hogy a Mithrász kultusz korlátlanul fennmaradhatott a független Skóciában, ahol a vonzódásuk volt a Római gyakorlatokhoz, csakúgy, mint a vad függetlenséghez.

A szabadkőművesség egy összetett, felebaráti szervezet, mely sok hasonlóságot mutat a Mithrász kultusszal, mely Skóciából a 17. század végén.

Lehetséges, hogy a Mithrász kultuszok fennmaradása Skóciában összekapcsolódott a kőműves mesterséggel, csakúgy, mint a Templomos Lovagok fel/kiszabadult tagjaival, hogy a Szabadkőművesség egy modern formáját alkossák, mely nem sokat változott az évszázadok során.

A szabadkőművesség történeteket oszt meg a Templomosokról, akikről azt beszélik, hogy sikeresen leltek menedéket, amikor a francia Fülöp király, és Kelemen pápa üldözte őket a 14. század elején.

TUDJUNK MEG TÖBBET A MITHRÁSZ KULTUSZRÓL

Mostanság a Szabadkőműves bennfentesek felfedték vallásukat, mely mélyen a Mithrász kultuszban gyökerezik. Nyilvánvalóan az nagyon fontos, hogy olyan sokat találjunk erről az ősi titokzatos kultuszról, amennyit csak lehet.

A következő idézet a Mithrász kultusz oldala a Carnaval-on, ahol többet is megtudhatunk:

Carnaval a Mithrász kultuszban:

http://www.carnaval.com/mithras/

Abban az időszakban, amikor a kereszténység csak egy volt a számos kereti kultuszok közül, melyek Rómában elismerésért küzdöttek, a hierarchikus szervezet, vallási dualizmus, és a Mithrász kultusz dogmatikus erkölcsi tanítása különböztették meg a többi szektától – mely a római pogányságban korábban ismeretlen stabilitást eredményezett.

A kultusz külön hangsúlyt fektet az igazságra, becsületességre, bátorságra, és a személyes fegyelemre mely különleges vonzerővel bírt a lelkileg ambiciózus katonák, kereskedők, és a nemesek között.

A római császárok annak idején hivatalosan bejelentették szövetségüket a Nappal, és kiemelték hasonlóságukat Mithrászhoz, az isteni fényesség istenéhez.

Mithrász szintén egyesült a nap-isten Héliosszal, és a Hatalmas Isten Héliosz – Mithrászként vált ismertté…

Állat áldozatokat – főként madarakat – mutattak be a Mithraeumokban…

Oh-hu. Az állat áldozatok bizonyára nem férnének össze a legtöbb ember elfogadható vallás gyakorlatába – legalábbis a modern időkben.

Az elképzelésem hogy „főként” madarakkal tegyék, sem valami megnyugtató – tekintve, hogy ez teret enged minden másnak.

Ha „ambiciózus” tagok kellemesen érzik magukat az állat áldozatoktól, ez „belépő drogként” szolgálhat ahhoz, hogy ember áldozatokat lássanak, melynek „spirituális értéke” is lehet.

RÉGÉSZETI  LELETET HASZNÁLTAK A TÖRTÉNET REKONSTRUÁLÁSÁRA

Most pedig egy másik weboldalról olvasunk, mely nyíltan nem vallja, hogy vannak bennfentes információi – de mégis úgy tűnik, hogy legalább tippeket kap (bepillantást kap) titkos tudásról.

Ebben az esetben, felfedezzük, hogy sok olyan, amit tudunk a Mithrász kultuszról a (kinti) világban az régészeti bizonyítékokból ered, melyet meg kell fejteni és értelmezni.

http://www.ceisiwrserith.com/mith/whatismith.htm

Ha megpróbáljuk megérteni, hogy a Mithrász kultusz miről szólt, rögtön az elején szembe találjuk magunkat azzal a problémával, hogy a Mithrász kultusz egy titokzatos vallás.

A titokzatos vallások a definíció szerint titokban maradnak. Emiatt nem fogunk találni semmilyen ősi írást, mely mindent megmagyaráz számunkra.

Más helyeket kell majd keresnünk az információ végett.  

Az egyik legjobb dolog a Mithrász kultuszban, a szempontunkból, hogy a Mithrászi templomok, más néven mithraeák (egyedi mithraeum-ok), majdnem az összes a föld alatt volt.

Amikor a Mithrászt többé már nem gyakorolták a megadott mithraeum-ban, általánosságban fallal leválasztották, és átépítették.

Ez azt jelenti, hogy néhány esetben gyakorlatilag teljesen ép mithraeák maradtak fenn, szobrokkal, és feliratokkal pontosan ott, ahol a Mithrászi kezdemények hagyták őket.

Még azokon a helyen is, ahol nem voltunk annyira szerencsések, mindenesetre nagy mennyiségű anyag őrződött meg számunkra…

A MITHRAEUMOKNAK KIS, SZOROSAN ÖSSZEFONÓDOTT FELEKEZETEI VOLTAK

Ahogy az idézet folytatódik, azt találjuk, hogy csak egy kis számú ember tudott a mithraeában találkozni:

http://www.ceisiwrserith.com/mith/whatismith.htm

Az első dolog a mithraearól az építészetük. Azonnal sokat elárul. Mithraeák egészen kicsik, a legnagyobb, melyet eddig találtunk 23 méter hosszú volt (Clauss, p. 43).

Átlagosan kb. harminc hívő befogadására lettek volna alkalmasak. Ez bizonyosan egy lényges tény. A Mithrász kultuszhívők minden egyes „gyülekezetben” ismerték volna egymást személyesen…

A „TAUROCTONY” (BIKAMÉSZÁRLÁS) – VAGY A BIKA RITUÁLIS ÁLLAT ÁLDOZATA

A bika rituális megölése kulcsszerepet játszik a Mithrászi rejtélyekben, amint az itt olvasható:

http://www.ceisiwrserith.com/mith/whatismith.htm

Az állandó elem a mithraea-ban Mithrász megöli a bikát ábrázoló dombormű vagy szobor, melyet „tauroctony”-nak (bikamészárlásnak) neveznek.

Ezt a mithraeum végében az ajtóval szemben helyezték el, mely egyértelműen a templom fókuszpontját jelentette.

 Az örökös jelenlétéből és központi fekvéséből adódóan, a bikamészárlás nyilvánvalóan a kultusz legfontosabb titkának egyik megnyilvánulása.

Olyan tudósok, mint Graham Hancock azt állítják, hogy a bika megölése jelképesen képviseli a Bika Korszak végét és az átmenetet a Kos Korszakába.

Mindkét weboldal, melyen felfedezzük a Mithrász kultuszt, szintén bemutatja ezt a kapcsolatot – jelezve, hogy először David Ulasney tette ezt.

A 2012-BEN VÁRT ÁTMENET EGY KULCS SZIMBÓLUMA

Mindkét weboldal azt mondja, hogy ez a Mithrászi szimbólum ugyanakkor utalhat az egyik Zodiákus (állatövi) korszakból egy másikba való átmenetre. Számos ehhez kapcsolódó adat szerint, mi éppen most lépünk át a Halak Korából a Vízöntő Korszakába.

Íme, ez a hivatkozás felfedi ezt a bennfentes Mithrászi hitet a Carnaval oldalán:

http://www.carnaval.com/mithras/

Ironikusan, a Mithrász vallás történelmileg teljesítette (játszotta) a szolgálólány szerepét a Halak Korszakának, és a keresztény és iszlám monoteizmus (egyistenhitűség) megszületésében, mely megkülönbözteti a Jézus Krisztus utáni első két millenniumot.

 Lehet, hogy még újból el kell játszania ezt a szerepet, ahogyan finoman haladunk a következő nagy korszakba, a Vízöntőbe…

Ahogyan azt a The Source Field Investigations-ben megírtam, számos meggyőző bizonyítékok megerősítették ezt az átmenetet ebben az idei, erről a 2012-es évről.

Ezáltal mindezt még érdekesebbé teszi, hogy az Olimpiát Londonban tartották ugyanabban az évben. Abban reménykedtek, hogy „szolgálólányai lesznek a Vízöntő nagy Korszakának megszületésében…”?

Minek az elérésében reménykedhetnek az Új Korszak kezdetével?

A LEONTOCEPHALUS – ÉS „AHRIMÁN”

Végül, térjünk vissza a Mithrászi szoborhoz, mely hátborzongató hasonlóságot mutat az ArcelorMittal Orbittal – nevezetesen a Leontocephalus.

http://www.ceisiwrserith.com/mith/whatismith.htm

A harmadik legfontosabb kép a mithraeaban a „leontecephalous” vagy a „leontocophaluszi istenség” elragadó nevén fut.

Ez egyszerűen „az oroszlánfejűt” jelenti, és az pontosan az, ami – egy ember oroszlán fejjel. Általában egy kígyó fonódik köré.

Ennek a képváltozatnak egyéb elemei, de a két pár szárny (ami, négy szárny) és sor kulcselem közös.

Csupán egyetlen esetben van nevesítve, Arimanius néven. Ezt találták egy yorki szobrának talapzatán Angliában.

Vannak azonban még számos „az isteni Armanius”-ra vonatkozó feliratok képek nélkül…

AHRIMÁN A SÁTÁN – A ZOROASZTERI HAGYOMÁNY SZERINT

Ez ugrott be azonnal, köszönhetően, hogy mennyi mindent tanultam a zoroaszteri hagyományokról. A zoroasztrizmusban Ahrimán neve egyenértékű a Sátánnal.

Ugyanez a weboldal felfedi az összefüggést néhány oldalon keresztül:

http://www.ceisiwrserith.com/mith/whatismith.htm

Ha egyik azért lenne, hogy felépítsen egy gnosztikus vallást a zoroasztrizmusra alapozva, a nyilvánvaló választás Ahrimán lenne, a vallás gonosz szelleme/istensége.

Pontosan Ahrimán az, akit a mithraeában látunk, „Ariomanus”, az oroszlánfejű isten, neve alatt.

EGY TAGADHATATLANUL SÁTÁNI EMLÉKMŰ

Az ArcelorMittal Orbit most még inkább vészjósló. A Sátánhoz való kapcsolata egyre erősebbé és erősebbé nő, minél többet fedezünk fel belőle.

A Leontocephalus néhány fennmaradt képeken párosujjú (hasított) patával ábrázolják a lábain:

 

EZ NEM TRÉFA

Már van egy impozáns szimbólum készletünk az ügyhöz – de mindezidáig nem kezdtük áttanulmányozni a bizonyítékot arról, amiről már a legtöbb ember levonta a következtetést, hogy a Londoni Olimpiai Ünnepség egy „sátáni illuminátus rituálé” volt.

Olyan sok ember kezdett ebben hinni, hogy az ténylegesen a Digg címlapjára került – egy olyan oldaléra, mely nyomon követi a legnépszerűbb történeteket, és trendeket az interneten – amilyen az augusztus 6-ai volt.

 Természetesen, a szerzők humorosan mondták el a történetet – és néhány nyilvánvalóan kétes forrásokból idézett.

Mindazonáltal sok szimbólum rendkívül szembetűnő volt. A humort gyakran arra használják, hogy az emberek meg tudjanak birkózni a zavaró információkkal.

A STADION MAGA HÓRUSZ SZEME

Miután kianalizáltuk az ArcelorMittal Obitot, a következő szimbólum maga a stadion alakja keltette fele a figyelmet.

Könnyen észrevehető a hatalmas Hórusz Szem, mely az égre mered, ahogy az ArcelorMittal Orbit mellette áll.

 

Bizonyos pillanatok a tűzijáték megjelenésében, úgy tűnik, még nyilvánvalóbbá tették ezt.

A „HÁROMSZÖGBEN LEVŐ SZEM” BELEÉPÍTVE A FÉNYEKBE

A következő nyilvánvaló dolog, melyet észrevehetünk, hogy a hírhedt „háromszögben levő szem” illuminátus szimbólum beépült a stadiont körülölelő fényekbe.

Nem csupán a háromszög alak – tény, hogy a lámpák csak a háromszög csúcsában vannak beszerelve.

  

 

 

GYERMEKÁLDOZAT A DÉMONI KASZÁSNAK A NYITÓ ÜNNEPSÉGEN

Sok ember számára a nyitó ünnepség legsokkolóbb látványának a színpadra vitt gyermekáldozat tűnt – a démoni Kaszás-féle entitásnak, mely a látszat szerint a „Csodakocsi” című filmben (eredeti címe: Chitty Chitty Bang Bang) jelent meg.

Egy nagy tömegre való beteg és haldokló gyereket láthatunk az ágyukban, amint egy hamuszürke baba nagyon furcsa mega-szobra körül keringenek.

Majd az egyik kislányt felhúzzák az ágyából nagyon magasra a földtől, miközben a sikoltozó hangja egybeolvad a vihogó démoni hangokkal.

Önkéntelenül is úgy érzed, hogy arra szánták, hogy bemutassanak egy gyermek áldozatot egy hatalmas démoni entitásnak:

 

DÉMONI TEREMTMÉNYEK TÁNCA A NYITÓÜNNEPSÉGEN

Ez a következő kép azt mutatja, hogy bizonyos táncosok a nyitó ünnepségen egyértelműen démoni megjelenést kaptak.

Figyeljük meg, hogy itt a reptilián-ember összeolvadásáról van szó – beleértve a zöld bőrt, a függőleges uszonyokat a fejen, és a függőleges (hosszúkás) pupillákat borostyánszínű írisszel.

 

A TŰZES „KATLAN” – ÉS A SZABADKŐMŰVES TÁNC

A nyitó ünnepségen szerepelt egy tüzes „katlan”, amely megkapta az Olimpiai fáklyát, és egy hatalmas, tüzes pokollá változott.

Még jobb, hogy a fáklyák kinyíltak, mint a virágok, és végül egy központi helyre emelkedtek fel – ismét potenciálisan megmutatva Hórusz Szemét.

Láttunk táncosokat fekete-fehér pepita ruhákban – hasonlóan a legtöbb szabadkőműves páholyban használt padlózathoz, mely jelképezi a fény és a sötétség egyesülését.

 

 

  ÍZISZ KORONÁJA A ZÁRÓ ÜNNEPSÉG DIVATBEMUTATÓJÁN

Most kicsit előre megyünk a záró ünnepséghez – ahol a jelképes ábrázolás még sokkal szembetűnőbbé vált.

Ebben az első képsorozatban látunk egy divatbemutatót, melyben az egyik modell egy fejéről sugárzó aranykoronát kap – általános Cabal ábrázolása Ízisznek, Lucifer női aspektusának – ahogyan az a Szabadság Szobron is látható.

Láthatjuk Naomi Campbellt is egy fejdíszt viselve, mely szemből nézve könnyen ördögi szarvaknak magyarázható.

 

 

SÖTÉT ÁBRÁZOLÁSOK ANNIE LENNOX ELŐADÁSÁN

A Eurythmics-es Annie Lennox nagyon sötét ábrázolásokat felvonultatva lépett fel – egy stilizált hajón érkezve, mely teljesen feketére volt festve.

Ebben az esetben minden úgy jelent meg, mintha egy élőhalottak fesztiválja lenne:

 

GEORGE MICHAEL 32. FOKÚ SZABADKÖMŰVES KOPONYÁT VISEL

George Michael előadásán egy stilizált koponyát viselt övcsatként.

Ez pontosan az, amit a 32. fokozatú szabadkőműves kötényen láthatunk, ahogyan azt már felfedtem a Pénzügyi Zsarnokság c. cikkemben (Financial Tyranny).

Számos szerző észrevette az iróniát a „SZABADSÁG” (FREEDOM) című dal szavaiban, melyet a stadion üléseire is kiírtak (kivetítettek) a fellépés során, miközben a pénzügyi zsarnokság ezen égbekiáltóan rituális ábrázolásai jelentek meg.

 

 

FURCSA CSÚCSOS SÜVEGEK

A Pet Shop Boys előadásán az énekes egy fura, boszorkány-szerű csúcsos süveget viselt, és hollószerű köpönyeget – miközben a kísérő srác majdnem teljesen csupaszon egy felfestett (testre festett) öltönyt, és egy bizarr piramis-alakú süveget viselt.

 

A NYOLCKARÚ POLIP: A GLOBÁLIS KONTROL JELKÉPE

Ne feledjük azokat a folyosókat, melyek a stadionban a Brit Zászlót (angol nevén: „Union Jack) szemléltették.

 

A záró ünnepségen a brit zászló minden egyes csíkját a hatalmas pszichedelikus polip csápjai ragadták meg.

Fontos megjegyezni, hogy a zászló minden csíkját újságpapír stílusú szöveg borította mindeközben – tisztán mutatva a kapcsolatot a nyomtatott médiával.

Az utolsó képen látunk egy kulcs főcímet, mely közvetlenül a polip mellett van elhelyezve, mely azt írja: „Ha az ember megunja Londont, megunja az életet.”

Az egész üzenet itt úgy tűnik, hogy ünnepeljük a polipszerű irányítást, melyet a Cabal az egész média felett gyakorol – és tágabb értelemben az egész világ felett.

Figyeljük meg, hogyan végzik a táncosok teljesen a hasukon elterülve fekszenek a polip előtt – megalázkodva esdekelnek a nagy vadállat előtt.

A HÁROMSZÖGEK SZEMEIBŐL JÖVŐ FÉNYSUGARAK

A következő képen láthatjuk az Illuminátusok „Háromszögben Levő Szem” szimbólumait amint lebámul az uralkodókra.

Ezt két kép követi a tűzijátékról, amelyeken láthatjuk a fénycsóvákat, amint azok a „háromszög szeméből” sugároznak ki.

Ezzel az lehetett a szándékuk, hogy tovább hangsúlyozzák ezen szimbólumok rituális jelentőségét – mint az Illuminátus piramisának tetején csillogó Hórusz Szemet a háromszög belsejében.

 

EGY ILLUMINÁTUS PIRAMIS ÉPÍTÉSE 303 TÖMBBŐL

Ha még mindig nem hiszed, hogy a „Háromszögben levő Szem” szimbólumot arra szánták, hogy közvetítsen a stadionban felsejlő fények által, a következő képsorozatok talán megváltoztatják a véleményedet.

A táncosok, mindannyian szürkébe öltözve, módszeresen 303 különböző tömböt vontatnak be – minden egyes az Olimpiai Játékok egy eseményét jelképezi – és egy klasszikus Illuminátus piramisformába rakják őket.

A 303-es szám nem véletlenül jelenik meg. Ez tisztán hordozza magában a 33-as számot egy 0-val a közepén. A 33-as szám a Szabadkőművesség legfelsőbb foka.

A piramis hátterében felsejlik a tűz „katlanja”. Figyeljük meg a szintén szabadkőműves szimbólumot – az L-alakú teret – a katlan előtt.

Szintén figyeljük meg, hogy mennyi táncos fekszik a hátán – halálos esdeklésben a nagy illuminátus piramis felé, amint az formálódik.

Aztán, amint elkészül, mindannyian felállnak, és összekapaszkodnak – mutatva a főnix-szerű halál, és újjászületés hatalmas szimbólumára.

 

A NAGY FŐNIX

A főnix egy másik klasszikus illuminátus szimbólum – jelezve a spirituális átalakulást, mely akkor következik be, ha valaki a Renden belül előre lép.

A piramis szimbólum rajta van az USA dollár bankjegyének egyik oldalán, az „Egyesült Államok Nagy Pecsétén”.

Ahogy azt felfedtem a „The Source Field Investigation”-ben, a sas az ellenkező oldalon főnixet hivatott szimbolizálni.

Ez még érdekesebbé teszi ezt a két képsorozat párosítását:

Látunk egy táncost egy főnixen berepülni. Ezután látunk még több táncost tűz elementálként megjelenni, beharangozva a sokkal nagyobb főnix érkezését.

 

A „KATLANBÓL” KIEMELKEDŐ FŐNIX

Ezen a következő képsorozaton láthatjuk a pillanatot, amint a hatalmas főnix kiemelkedik a „katlanból” felszállva a brit zászló, és minden stadionban levő fölé.

Egy bizonyosan az egész ünnepség egy kulcsfontosságú pillanata.

 

EGÉSZEN HIHETETLEN SZIMBÓLUM SOROZATOK…

Nem számít, hogyan tekintesz erre, ez igazán egy hihetetlen szimbólum sorozat.

Az egész megjelenés annyira szembetűnő, annyira kiböki a szemünket, hogy úgy tűnik, mintha a Cabal kezdene egyre kétségbeesettebbé válni.

 

EGY VÉGSŐ MARKETING ÉS PR FOGÁS – MIELŐTT TÚL KÉSŐ LENNE

A bank (LIBOR) botrány erőteljes sorsfordító volt – a világ elé tárva, hogy a vezető bankok összejátszva manipulálják hitel kamatlábaikat – erőt színlelve a gyengeség, és egészséget a betegség idején.

Amit látunk (láttunk) az Olimpiai ünnepségen talán ennek a csoportnak utolsó kísérlete, hogy megmutassa jelképeit világszinten, mielőtt minden lelepleződik, és napvilágra kerül.

A tömeges letartóztatásokról, melyekről már beszéltünk ezen a weboldalon, még csak most kezdődnek a bank botránnyal kapcsolatosan. A következő frissítéseink egy alaposan kidolgozott időbeliségben fognak megjelenni, amit az előző bejegyzésben kezdtünk el.

Összességében, mindezt jó dologként, és nem rossznak látom. Szemtanúja vagyunk egy rituális szimbolizmus szembetűnő megjelenésének egy csoporttól, mely úgy tűnik fél elkerülhetetlen lelepleződéstől – és abban reménykedik, hogy jó PR-t (propagandát) teremt magának mielőtt ez megtörténik.

 

Tony Blair: a felkötött bankárok nem segítenek

A közharag a pénzügyi krízis miatt rossz (téves), és nem vezetheti Angliát oda, hogy „bankárokat kössenek fel az utca végén” – mondta ma Tony Blair.

Vagy, legalábbis abban a reményben, hogy ránk ijesztenek (sokkolnak minket) – hogy túlságosan féljünk attól, hogy állást foglaljunk. A fenti cikk szembetűnően azt állítja, hogy a „közharag a pénzügyi krízis miatt rossz (téves)”!

Én személy szerint továbbra is törekszem a szabadságra és a békére – és meghívlak, hogy csatlakozzatok hozzám ebben a küldetésben, hogy felszabadíthassuk bolygónkat.

Ez a csoport csak addig létezhet tovább, amíg titokban maradnak. Ebben az esetben, a vágyuk egy rituális szimbolikus orgiára bizonyulhat végső vesztüknek.

A SZINKRONICITÁS ISMÉT LECSAP…

Ezekben a percekben, mikor ezt a cikket közzé tettem, újra betöltöttem az oldalt, hogy csináljak egy végső ellenőrzést.

Nehezen hihetőnek tűnik, hogy folyamatosan ez történik, de ez volt ott: 1555

Hiszem, hogy ez egy újabb jele annak, hogy mindezen események egy hatalmas összehangolt terv részét képezik az emberiség fejlődése szempontjából – és pozitív angyali lények által vigyázott, akik gondoskodnak arról, hogy a bolygó ne semmisüljön meg.

 

Idézet:„Igazán nincs olyan dal, mely nem édes; Ötven jelzővel nemsokára kifogyok kivételes módjainak, hogy leírjam különleges ragyogásukat. A „You’re the One For Me”-nek (Te vagy az egyetlen számomra) fenséges harmóniái és nagyszerű háttér vokálja van. A „Wonderful One” (Csodálatos Egy/Valaki) egy édes melódia.”-Anonymous

Written by / Írta: David Wilcock

Source / Forrás: Divine Cosmos

http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1074-olympicsilluminati

 Translated by / Fordította: Elinor